czwartek, 22 lipca 2010

Daj mi powód - Give Me One Reason (Tracy Chapman)



tekst oryginału

Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Powiesz – nie chcę być samotna/y
Pewność dasz, by zmienić plan

Mała/mały, mam twój telefon,
wiem, że ty mój numer masz
Wiesz też, że dzwoniłem
Za razem raz
Możesz dzwonić do mnie
Możesz dzwonić do mnie
Kiedy chcesz
Możesz dzwonić...

Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Powiesz – nie chcę być samotna/y
Pewność dasz, by zmienić plan

Nie chcę by ktoś znów mnie zranił
Mogę stracić życia sens
Nie chcę by ktoś znów mnie zranił
Mogę stracić życia sens
Chcę cię mocno tak przytulić
I kołysać aż po sen

Młode serce może kochać
Dawać wszystko czego chcesz
Młode serce może kochać
Dawać wszystko czego chcesz
A za stary/a jestem by uganiać się za tobą
Marnie tracić siły swe

Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Daj mi powód by zostać
A od razu powiem tak
Powiesz – nie chcę być samotna/y
Pewność dasz, by zmienić plan

(...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz